Šablony III a relaxační den

10.03.2022

Poslední dva dny pro mě byly natolik hektické, že je pro mě i těžké cokoliv sepisovat. Mám momentálně jen jednu asistentku. Vím, že pro někoho by to byl luxus. Já jsem však zvyklá na dvě - mám oba žáky s těžkým a hlubokým MP zaopatřené a ještě mi je pomáháno při práci s ostatními. Tento týden jsem však na všechny 4 děti sama. Vím, nemám si co stěžovat. Ale jak na tuto situaci nejsem až tam zvyklá, dneska jsem si připadala, že jsem naprosto neschopná. 

Jedno plus však za dva dny mám. Pokus se sluchátky zabral a navíc to má jeden veliký bonus! Nejen že dívka zvládal celý den na jedničku, do třídy přišla bez problému, ale navíc dnes upustila od svého rituálu a do školy šla bez tabletu v ruce. Jeden veliký úspěch. 

Středa pro mě byla ve znamení šablon III - ICT ve výuce. Tento, úvodní týden jsem měla na starosti já. Vzhledem k různorodosti deseti žáků, které jsem na hodině měla, jsem se rozhodla pro téma, které zvládnou všichni - domácí zvířata. Nejdříve jsme s pomocí QR kódu poslouchali a poznávali zvuky zvířat. Největší úspěch z celé hodiny měl kvíz na kahoot (odkaz na kvíz zde: https://create.kahoot.it/share/domaci-zvirata-poznavacka/1861723e-fb9d-4c1b-9976-dc17ac73ff60Středu, čtvrtek a pátek tedy sz), tento kvíz jsme museli zopakovat dvakrát, jak se dětem líbil.  Následně jsem na stránkách Škola s nadhledem našla moc pěkná cvičení na procvičování potřeb domácích zvířat, jedno cvičení je spojené s křížovkou. 

Zbytek dne byl už hodně volný a spíše jsme si s dětmi hráli a užívali dne.

Dnes jsme měli hodinu v tělocvičně a hodinu ve Snoezelnu, kde jsme hlavně odpočívali. Vyrobili sněženku (foto dodám zítra) a trénovali domácí zvířata s Albi tužkou. Tuto aktivitu zvládaly i děti s těžkým mentálním postižením, velmi dobře slova a zvuky opakovaly, takže za mě v podstatě taky úspěch :)

Albi tužka a zvukové pexeso

Stylový byt © Všechna práva vyhrazena 2022
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky